En liten kort, snabb update

Har inte bloggat på ett tag nu men har vart mycket med flytten. Hade inget internet på ett tag. 
Vi börja ganska snabbt göra om vardagsrummet som snart är klart, snart ska vi fixa hallen sen köket. 
Stortrivs i huset, ska snart plantera ut min fina ros jag fick av min älskling. Måste hitta någon bra plats bara. 

Som sagt, när man skaffar hus så hinner man inte med så mycket, att sitta vid datorn är sista prioteringen. Så bloggandet för min del lär bli väldigt sällan. 
Nu får jag avsluta, ska grilla med min underbara fästman och sambo. 
 
'Cause all of me, loves all of you'
'Youre my end and my beginning, even when im losing im winning'
'Cause i give you all of me, and you give me all of you'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0