Underbara väder!

Solen skiner och det är varmt ute! 
Har spenderat mesta delen av dagen ute, tills solen försvann på framsidan. Då blev det genast kallt. Hade även Toby ute, klippte hans klor och han låg i min famn och myste lite, sen fick han vara i hagen en stund.
Dexter njöt allt han kunde i solen. Skällde dessutom  på allt och alla. 
Hans stickade tröja som jag beställde hem från tradera kom idag. 44kr med frakt. Skitbilligt!
 
Imorgon ska vi iväg på kalas för P. Så D har duschats och klorna ska klippas.Även L ska få klorna klippta. Tydligen blir de massor av vovvar på kalaset imorn. Ska bli spännande att se hur D reagerar!
Innan kalaset ska vi se om vi kan hinna med till granngården en sväng. De ska visa upp ragdoll katter, rasen jag bara älskar! Tyvär så klarar inte A av katter så de kan jag glömma. Nåja! Får hålla mig till vovvar och niner. 
 
Nu ska jag ut o möta upp A sen får vi se vart dagen slutar. 
älskade nin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0