Helg med A

I torsdags kom A hit. På fredag morgon lämnade vi av Dexter i v-ås för att få sin tand utdragen samt en slipades ner. Fick både bra och dåliga nyheter. Hade hoppats på endast bra nyheter men självklart fick vi även dåliga nyheter.. 
Medans Dexter drog ut tanden så passade jag och A på att ta en heldag i V-ås med lite mat och shopping! Köpte lite saker till huset och letade efter ett matbord och säng. 
 
Hämtade Dexter och åkte o hämta ut smärtstillande och sedan hem. 
 
Hela helgen har jag och A tagit det lugnt. Mitt rum är ganska så tomt då soffan och en stor byrå åkte med A hem. Sen har väldigt många saker packats ner. Nu är det inte alls långt kvar innan vi flyttar! 
 
Jag är förövrigt sämst på att packa ner saker... Står med 10 olika saker som jag vill ha lådor till. Men vet inte hur jag ska dela upp allt. Slänga saker har ja inga problem med. Men hur allt ska packas, jisses vilka problem! Får ta o köpa den största flyttlådan som finns och slänga in hela mitt rum i den. Och sortera i huset. 
 
Nåja allt löser sig i slutändan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0