Handla

Va iväg och handla lite muggar. A kom precis på att de muggarna vi har ca 5stk är riktigt fula och har en väldigt ful grön färg. Så de va bara att åka o köpa lite muggar. Hittade massor jag ville ha till huset, men ska spara pengar till färg, spackel, och diverse saker så vi kan börja måla hallen och köket och tapetsera i vardagsrummet! Sen ska jag även måla om 2 vita byråer som är ca 20 år gamla och färgen börjat gulna, men så fina dom är! Så de ska målas vitt och en byrå ska betsas i mörk färg. Kommer bli snyggt mot den vita färgen i hallen =). 
 
A kommer även åka iväg och jobba någonstans i Sverige i 4 dagar/vecka. Så jag kommer få vara ensam i huset. Då har jag massor av tid till att fixa o greja. Hade dock önskat att A kunde vara hemma i början, så vi kunde få upp värmen i huset och att jag slipper elda. Och hinner lära mig hur man gör dessutom! Men de löser sig. 
 
Längtar så otroligt mycket tills vi får nycklarna till huset! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0