Det här med att blogga..

Blogga är jag inge vidare på. Glömmer alltid bort att jag ens har en blogg. Men ska försöka sammanfatta allt sen jag blogga sist.
 
Har sålt nästan alla mina kaniner. Bara Toby kvar. Elvis kommer att stanna och bli helt frigående. 
Pepsi flyttade till en tjej som kommer kastrera henne, och bli frigående med 2 andra kaniner. Så skoj!
Lägger alltså ner min uppfödning,
 
Dexter ska dra ut en eller fler tänder på fredag. Han som redan saknar typ 20 tänder redan. Valptänder som är kvar och en permanent tand som valde att sätta sig liite fel. 
 
Jag och A har köpt ett hus, så snart ska vi flytta :). Så otroligt overkligt att äntligen få sitt egna ställe, och hus dessutom! :). Har börjat packa lite smått, men verkar som att det blir redan 1 april flytten sker. Så har lite smått panik. 
 
Plutten
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni flytta? :)

2014-03-05 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0