Bortskämd?

Det är ingen nyhet att kineser är lätta att skämma bort. Min uppfödare varnade mig och sa, " om du inte vill ha han i soffan, låt han ALDRIG sätta sig i soffan för sen är det kört". För mig spelar de ingen roll, jag vill ha han i soffan och sängen. Så där fick han vara sen dag 1. 
 
Iallafall, jag satt i köket och åt mat. Dexter brukar ligga på golvet bakom min stol eller någon annanstans. Han har aldrig försökt sätta sig på stolarna. 
Kände mig ensam den dagen och la Dexter på stolen brevid mig. Nu tror han att han alltid kan sätta sig där när man äter. Solen brukar skina in mot stolarna så ibland lägger han sig o solar. Det räckte alltså med 1 gång, sen ska han sitta på stolarna och är de fullt så ska han sitta i knät. 
Bortskämda skitunge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0