2

Nu är det 2 veckor kvar tills vi flyttar och jag har knappt packar något. Borde nog börja så man slipper stressa. Flera möbler har dock åkt ut ur mitt rum, vissa saker så som vaser och ljusstakar m.m har oxå åkt ner i lådor. På nått sätt så syns det knappt på mitt rum att jag ens packat något. 
 
Glömt att säga att jag och A har valt att behålla Toby. Speciellt efter att så många har visat intresse för han, men vill använda honom till blandrasavel, som ska få bo i en 120 bur, vilket är alldelles för litet för han. Folk verkar inte ha kunskap om rasen o tror de är som små dvärgvädurar, vilket de absolut inte är! Han kommer att få en stor bur i boden när vi flyttat till huset. Måtten blir 200x70x70. Om inte större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0