Härligt schema!

Måste bara skryta lite.. Med mitt nya schema så är jag ledig tor-fre! Såå härligt, :)
 
 
 
Min fina Pepsi är egentligen Andreas nin, hon och jag kommer inte riktigt överrens. När jag skulle ge henne mat så högg hon i min arm, hade jag inte haft min tjocka morgonrock på mig så hade det nog blivit ett märke. Ont gjorde det, hon bet verkligen tag. Hon har bitit Andreas mamma i handen så blodet rann. Blir så ledsen att hon är sån. Idag ska jag bygga hagen i vardagsrummet och den ska vara anknuten till hennes bur när det är hennes tur att vara där, kan inte ta ut dom korta stunder längre då det har lagt sig massor av snö igen. Det hade ju precis försvunnit?..
Någon gång ska Pepsi få bo ute i en stor bur med en stor hage, då skulle hon må bra. Men det är ett bra tag kvar dit. Får se om hon flyttar med mig eller om hon stannar med Andreas sen i April.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor inte du och Andreas tillsammans?

Svar: Jo det gör vi. Men jag kommer flytta hem ett tag när jag tar studenten. Sen flyttar nog Andreas med.
Anna Marinic

2013-01-17 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0