En dag kvar!

Imorgon hämtar vi förhoppningsvis ut nya avelshonan :D! Är så orolig att hon inte kommer vara den jag söker efter, hon bodde i grupp med 3 andra kaniner och enligt ägaren så hade dom tytt sig till varandra och inte blivit så mycket hanterade, men hade ett bra temprament! Är det så att hon är lite för vild så kommer jag inte att köpa henne utan leta vidare, eftersom min syster och mamma kommer ta hand om henne tills jag flyttar hem, och vill inte ge dom en kanin som är omöjlig att bära o fånga in osv. Hon ska ingå i aveln och då måste allt passa! På bilden såg dom lugna ut, dom sitter på en transportbur ena verkar jättelugn o den andra verkar intresserad av kameran haha! Är verkligen super nervös nu!
Bild kommer på lördag OM jag köper henne :) Kanske kommer hem med båda (hon sålde 2 vit bö med stamtavla)... Kommer ha så svårt att välja haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0