Bio

Idag var jag och Andreas mamma och kollade på bio, det blev "mammas pojkar". Dom har äntligen öppnat upp biografen här haha! Andreas badar badtunna med några så vi tänkte dra ut en sväng sålänge. 
 
Nu har jag en mysstund för mig själv med massor av chips och nötter, dricker cola.. Där rök mitt nyttiga jag. Nåja, nya tag nästa vecka! 
 
Ska försöka ta lite bilder på kaninerna, men har tappat bort sladden till kameran så kan inte ladda den och batteriet är ju såklart slut. Så får bli dåliga mobilbilder sålänge.
Här kommer en bild på mina malar, så fina så.
 
och en bild på mina älsklingar, Elvis var med och kollade på film igår kväll. 
 
Ska försöka blogga lite oftare, och lägga upp mer bilder. 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0