Mys-dag

Idag har det vart en riktig mysdag för mig och kaninerna, blir nog likadant imorgon då jag är ledig!. Regn är det bästa som finns, att ta en långpromenad i regnet och sedan lägga sig under täcket och dricka varm choklad, mys!
 
Har en del bilder jag tagit i sommar som jag inte laddat upp på bloggen, men dom bilderna kommer imorgon! Inga nytagna bilder tyvär men har inte vart på fotohumör och sen har inte vädret vart nå vidare heller. Ska försöka fota kaninerna inomhus, får ordna en liten "mini-studio".
 
 
Har förövrigt flyttat ut i vardagsrummet och sover där nu, av någon anledning så är det så mycket mysigare och ligga på en madrass med tv:n på. Nackdelen är att kaninerna är i vardagsrummet så bra sömn är ingen garanti varje kväll. Speciellt pojkvännen som vaknar väldigt lätt, oftast så vaknar jag upp utan honom brevid mig. 
 
Får köra en liten städstund imorgon då 2 kaniner skiter ner ett helt vardagsrum väldigt lätt, inte alltid man orkar städa upp allt hö som rammlar ut när det ska fyllas på kvällen! Så hö och spån är något man aldrig kommer att bli kvitt *suck*.
 
Godnatt!
Avslutar med en bild på min fina kille Elvis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0