Tillbaka...Igen!

Oj nu var det ett bra tag sen som jag blogga! Men nu är jag iallafall tillbaka och har tänkt o blogga mer och lite oftare :).
Lite uppdatering: 
Kaninerna mår bra, dock har Pepsi blivit mer aggressiv än va hon var innan, hon är numera omöjlig att hantera. Går inte o röra henne för då morrar hon o sedan attackerar. Vi har tänkt o ge henne några månader till och visas ingen förbättring så får vi tyvär ta bort henne, varken hon eller vi mår bra utav hennes beteende. 
Elvis är som vanligt, kelsjuk och mammig! Han har dock börjat stampa som en galning om man inte tar upp honom, vilket kan vara väldigt irriterande på kvällarna när man ska te.x släcka lampan i fönstret. 
Ska snart köpa en kaninbur och ha hemma hos mina föräldrar i sommar så jag kan ha med mig Elvis ner dit, då hans bur är absolut inte att transportera!
Vi har även köpt en ny katt hos föräldrarna, hankatt på snart 7månader, Charlie. Svartvitt blandraskatt. Riktigt kelsjuk och pratsam. Var livrädd för våran hund i början, men nu är dom bästa vänner! Charlie och Mimmi går absoslut inte ihop, i början rök dom ihop för minsta lilla, men nu går det bättre. Vi köpte Charlie när han var 14v.
Något nytt om mig?
Nä, allt är som vanligt med mig! Ska ta körkort i sommar är tanken. Tar studenten om mindre än 1 år! Jag är ute o joggar ett par dagar i veckan, just nu är jag riktigt förkyld. Och ja, jag och Andreas är fortfarande tillsammans! 26månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0