Mer bilder

Nu kommer bilder på maten/spånet/hö't/spån-pelletsen samt höbollen och selen som jag använder mig utav.


Pelletsen de får. Köper pelletsen på svenska foder, djur&natur för 69:-

Pelletsen. Är förövrigt otroligt nöjd med den!

Och det här är spån-pelletsen som jag endast använder i kaninernas toalådor, och då täcker jag över med lite sågspån, är vädligt nöjd med det då den inte fastnar i lådorna som spånet gör vilket medgör att det blir stora fläckar. Den här smular liksom sig och fastnar INTE. Jag är helt supernöjd! Jag köper pelletsen på en mack och det är då eldnings pellets, kostar 50:- och funkar super bra!

Spånet används i hela buren. Även den köper jag på svenska foder, djur&natur för ca 80:- och den har jag i ett par månader.

Hö:et köper jag hos en bonde för ca 2:-/kg. 

Använder mig även utav höbollar som man hänger upp i gallret. Då får kaninerna sträcka lite på sig när dom äter! Har såklart vanlig "hökorg" med.

De får även färsk persilja varje dag, odlar eget.



Kommer lägga upp bilder på deras selar, och kammar osv. imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0