Kameran upphittad!

Har hittat kameran och ska fota kaninerna alldelles strax.
Ska förmodligen ta körkort nästa månad som sagt och åkte ner till trafikskolan och kollade priserna oså, dom hade tagit bort paketpriserna så man köper allt för sig nu. Dåligt enligt mig.. Men jaja, kommer ta intensivutbildning o då blir det ca 2lektioner om dagen och förhoppningsvis så klarar jag det på 2 veckor :)
Ska även klippa klorna på Elvis, hans växer så fort så får nästan klippa varannan vecka! Medans Pepsi verkar ta hand om sina egna klor då dom alltid är i perfekt längd! Men hon gräver ju ifs väldigt mycket, speciellt när hon är skendräktig. Det är ju egentligen bra just för då slipper hon stressas upp varje gång klorna ska klippas, däremot är jag lite orolig för hennes tänder då dom växer för mycket fast dom får grenar, pellets o bra hö varje dag. Hoppas inte det är bettfel då hennes bakrund är okänd så kan hon tyvär bära på det!
Åkte o köpte nytt foder till kaninerna igår, och jag ger mina svenska foder djur & natur kanin/marsvin pellets, förr hade dom säckar på 4.5kg och 25kg och priset va väldigt bra, 49 för 4.5kg och 169 för 25kg, nu har dom dock ändrat på priset och på vikten, nu säljer dom 3.5kg för 69kr och kommer att ta bort 25kg säckarna och byta ut till 15kg, priset på det vet jag inte ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0