Godmorgon!

Godmorgon på er! 
Så skönt med lov, bara att jag har 1v praktik nästa vecka...*suck*
Har letat efter kameran men kan inte hitta den, så får se ifall det blir bilder idag eller inte. Blir iaf inga uteblider då det är väldigt dåligt väder ute.
Ska snart ut och plocka lite persilja till kaninerna, det uppskattar dom verkligen!
Provade att sätta Elvis i Pepsis hage en stund, det gillade han inte då han annars alltid springer lös med mig. Han blev förvirrad och sprang runt längst kanten, han blev nog mest förvirrad över att han inte kunde springa efter mig utan satte tassarna på gallret o titta på mig! Han är ju som sagt van vid att kunna springa på hela tomten och speciellt efter mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara dina uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0